مطالب دسته‌بندی شده در موضوعات پایگاه

نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ
:: دفاعیه:
:: مفهوم سازی فرآیند اجتماعیی شدن هیجان شرم در نوجوانان دختر و تدوین مقدماتی بسته آموزشی مبتنی بر آن - 1404/7/30 -
:: شناسایی و تبیین شایستگی های حرفه ای مشاور برنامه درسی در نظام آموزش عمومی - 1404/7/30 -
:: راهبردهای تنظیم هیجان بین فردی در میان افراد متاهل: یک مطالعه پدیدارشناسی - 1404/7/30 -
:: تاثیر فرزند پروری مثبت و مربی گری هیجانی بر استرس والدگری، بهزیستی و خودتنظیمی رفتاری مادران دارای کودکان ناتوانی عقلانی - 1404/7/30 -
:: شناسایی علل، زمینه ها و پیامدهای اعتیاد به بازی های آنلاین در دانش آموزان بر اساس نظریه داده بنیاد: ارائه و آزمون یک مدل ساختاری - 1404/7/30 -
:: مقایسه تاثیر الگوی یادگیری زایشی و آموزش راهبرد نقشه مفهومی بر یادگیری ، یادداری، و بار شناختی ادراک شده در درس زیست شناسی دانش آموزان - 1404/7/27 -
:: مقایسه تاثیر آموزش مستقیم و آموزش معکوس بر درگیری تحصیلی، هیجان‌های معطوف به تحصیل و پیشرفت دانشجویان روانشناسی - 1404/7/27 -
:: مطالعه پدیدارشناسانه ی هویت زوجی در ازدواج های بین فرهنگی​​​​​​​ - 1404/7/27 -
:: مدل فراتشخیصی عوامل تاب آوری مشکلات رفتاری نوجوانان: طراحی و اعتبارسنجی برنامه مداخله مبتنی بر آن - 1404/7/21 -
:: تجربه زیسته زنان بی فرزند ارادی با محوریت موقعیت شغلی - 1404/7/21 -
:: تبیین ابعاد آموزش شگفتی انگیز: یک پژوهش متوالی تبیینی در دوره ابتدایی - 1404/7/6 -
:: ارائه مدل مطلوب به کارگیری داستان سرایی دیجیتال به عنوان ابزار آموزش مهارت های مقدماتی و پایه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی - 1404/7/2 -
:: مفهوم سازی راهبردهای تنظیم هیجان در مادران دارای فرزند مبتلا به سرطان - 1404/6/25 -
:: پساپدیدارشناسی آموزش مجازی فیزیک دوره دوم متوسطه در بستر سامانه مدیریت یادگیری - 1404/6/25 -
:: پیش بینی پرخاشگری براساس تجارب ناخوشایند کودکی با میانجی گری دلبستگی ، تنظیم هیجان و ذهنی سازی بزهکاران کانون اصلاح وتربیت تهران - 1404/6/25 -
:: فرآیندهای اثر بخشی طرحواره های درمانی و درمان متمرکز بر شفقت برتاب آوری و سرسختی خانواده در زنان سرپرست خانوار - 1404/6/25 -
:: فهم تجارب برنامه ریزی درسی مدرسه محور؛ پژوهشی کیفی به روایت راهبر برنامه درسی مدرسه​​​​​​​ - 1404/6/25 -
:: تدوین و اعتباریابی مدل انعطاف پذیری خانواده ایرانی​​​​​​​ - 1404/5/28 -
:: طراحی الگوی مطلوب بازی های آموزشی رومیزی و کاربست آن به منظور درگیری سازی تحصیلی و یادگیری برنامه درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی - 1404/5/28 -
:: واکاوی الگوی نقش مدیران در شکل گیری برنامه درسی پنهان مدارس شهر تبریز​​​​​​​ - 1404/5/28 -
:: تبیین پدیده قربانی قلدری در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی ایران براساس داده های آزمون پرلز ۲۰۲۱: یک مطالعه مدل یابی چندسطحی - 1404/3/20 -
:: درک دانش آموزان دختر و پسر شهر تهران نسبت به استفاده از کتاب ریاضی: مطالعه ای ترکیبی در پایه دهم رشته ریاضی و فیزیک - 1404/3/20 -
:: طراحی الگوی برنامه درسی تلفیقی زیست بوم انجمن معتادان گمنام (NA) و اعتبار سنجی آن - 1404/3/6 -
:: تدوین مدل نظری فرآیند سالمندی موفق نزد مردان ایرانی از منظر روان شناختی: مطالعه ای برمبنای نظریه داده بنیاد - 1403/12/18 -
:: ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی و ارائه راهکار جهت ارتقا صلاحیت حرفه ای آنها - 1403/12/18 -
:: مقایسه اثربخشی برنامه پیش از ازدواج پیشگیری و بهسازی رابطه(PREP) و الگوی پیش از ازدواج دلبستگی - تمایزیافتگی(ADPM) بر پاسخگویی ادراک شده همسر - 1403/12/13 -
:: پیش بینی  فرسودگی شغلی کارکنان با استفاده از دو مدل صفات شخصیت و سازمان شخصیت کرنرگ و ارایه آزمون آسیب پذیری شخصیتی در فرسودگی​​​​​​​ - 1403/12/13 -
:: تدوین مدل جامع نارسایی شناختی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) به منظور کاربرد برنامه  آموزشی توانبخشی شناختی و کارآزمایی آن - 1403/12/13 -
:: مطالعه ادراک و کنش فراگیران در آموزش های فنی حرفه ای در بستر سامانه های مدیریت یادگیری با رویکرد پساپدیدارشناسانه - 1403/11/29 -
:: طراحی مدل فراتشخیصی برای رفتارهای خودجرحی غیرخودکشیگرا در نوجوانان و بررسی اثربخشی پروتکل مبتنی بر برنام کاربردی بر اساس مدل - 1403/11/29 -
:: انطباق و امکان پذیری مداخله مدیریت سرطان وزندگی معنادار (CALM)، دربیماران مبتلا به سرطان پیشرفته درایران : بررسی تاثیرهای شناختی و روان شناختی - 1403/11/29 -
:: اثربخشی برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و شفقت درمانی بر سازگازی،عملکرد اجتماعی و علائم شناختی درافراد مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس - 1403/11/29 -
:: تبیین فلسفی دراماتورژی به عنوان یک رویکرد و ارائه پیشنهاداتی در نظام تربیت معلم رسمی و عمومی - 1403/11/27 -
:: ارایه الگوی تبیین رابطه بین عوامل زمینه ای با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ، پژوهشی ترکیبی با داده های ایرانی تیمز ۲۰۱۹ - 1403/11/27 -
:: ارزشیابی نظام آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی: یک پژوهش ترکیبی مبتنی بر مدل مفهومی HELAM - 1403/11/27 -
:: مقایسه مداخله آموزش حافظه اختصاصی با آموزش حافظه رقابتی ( بر اساس رایانه )، بر ابعاد آسیب شناختی ، نشخوار فکری ، حافظه سرگذشتی و تبعیت درمانی - 1403/10/24 -
:: تبین پیامدهای تربیتی پرورش تفکر انتقادی در فضای مجازی بر بنیاد نظریه یادگیری ارتباط گرایی - 1403/8/29 -
:: واکاوی زیبایی شناسی در تارنمای کتابخانه های دانشگاهی مبتنی بر پیچیدگی تصاویر - 1403/8/29 -
:: واکاوی و کاوش تاریخی رشته برنامه ریزی درسی ، درنظام آموزش عالی ایران و ارائه راهکارهای توسعه - 1403/8/20 -
:: مدل یابی تعهد زناشویی بر اساس علائم وسواس رابطه و خودشیفتگی با نقش واسطه ای رضایت جنسی و ارزیابی جایگزین های عاطفی - 1403/7/15 -
:: مقایسه اثربخشی درمان تک جلسه ای راه حل محور با درمان تک جلسه ای عقلانی - هیجانی -رفتاری بر میزان شفقت به خود، بخشایشگری و تعارض زناشویی - 1403/7/15 -
:: ارائه الگوی مفهومی از اهمالکاری تحصیلی با توجه به عوامل فردی و زمینه ای و سنجش آن در دانشجویان تحصیلات تکمیلی - 1403/7/1 -
:: بررسی پاسخ های معلمان دوره دوم ابتدائی به پرسش های علمی دانش آموزان از منظر ماهیت علم؛ مطالعه ای مردم نگارانه - 1403/7/1 -
:: سنجش تکوینی در کلاس‌های درس فیزیک: چالش‌ها، نقاط ضعف و قوت و طراحی الگوی جامع و اثربخش در برنامه‌ی درسی دوره‌ی متوسطه - 1403/7/1 -
:: آماده سازی مقدماتی و تعیین اثربخشی مداخله روانی _ آموزشی مبتنی بر ذهنی سازی برای مادران کودکان مبتلا به آسم بر شاخص های سلامت مادر و کودک - 1403/6/25 -
:: تبیین ملزومات سیاست‌گذاری برای فراهم‌آوری منابع اطلاعاتی در سامانه‌های منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران - 1403/6/25 -
:: عوامل پیش از ازدواج موثر در موفقیت یا شکست ازدواج: تولید و اعتبار سنجی یک مقیاس - 1403/6/25 -
:: مقایسه تاثیر آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی با مدیتیشن ساهاجویوگا بر کارکردهای اجرایی ، خودتنظیمی تحصیلی و مهارتهای خواندن - 1403/6/24 -
:: مدل خودخاموشی در زنان متاهل بر اساس سبک های دلبستگی،ابرازگری هیجانی،احساس تنهایی و شفقت به خود و پیشنهاد بسته آموزشی مرتبط - 1403/6/24 -
:: بررسی اثربخشی درمان فراتشخیصی ( مبتنی بر کار آمدی هیجان EET ) بر واکنش های قلبی و عروقی و کیفیت خواب در بیماران مبتلا به اختلال استرس - 1403/6/24 -
صفحه 1 از 7    
اولین
قبلی
1