از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *تحسین برانگیز! چگونه از پایان نامه دفاع کنیم؟*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1940 بار   |   دفعات چاپ: 161 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *در گذرگاه پروپوزال نویسی:ملاحظات،برنامه ریزی،اجرا و گزارش نویسی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1935 بار   |   دفعات چاپ: 137 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *استنباط شواهدی بر اساس ملاک های ریچارد رویال*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/27 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1811 بار   |   دفعات چاپ: 143 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مقدمه ای بر مکانیزم های دفاعی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/21 | 


لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1740 بار   |   دفعات چاپ: 138 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *هوش مصنوعی و یادگیری*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/21 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1978 بار   |   دفعات چاپ: 171 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *روش های بهره گیری از چت GPT در فرآیندهای پژوهشی و آموزشی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1899 بار   |   دفعات چاپ: 152 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *آشنایی با علوم داده در روانشناسی و علوم تربیتی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1828 بار   |   دفعات چاپ: 155 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *جهت گیری آینده روان درمانی در یک دهه آینده:چالش ها،روندها و تحولات جدید*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1937 بار   |   دفعات چاپ: 170 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *الکسی تایمیا،افق های نوین در آسیب شناسی روانی و روان درمانی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1860 بار   |   دفعات چاپ: 146 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *روانشناسی زنان و روانشناسی مردان*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/15 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

لینک حضور در کارگاه:
https://vc.khu.ac.ir/psy

دفعات مشاهده: 1919 بار   |   دفعات چاپ: 159 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مصاحبه انگیزشی کلید تغییر*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/4 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

 

دفعات مشاهده: 1984 بار   |   دفعات چاپ: 145 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *مقدمه ای بر مکانیزم های دفاعی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1885 بار   |   دفعات چاپ: 169 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1885 بار   |   دفعات چاپ: 172 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *راه و رسم زوج درمانگری از کلاس درس تا اتاق مشاوره*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1941 بار   |   دفعات چاپ: 159 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

از مجموعه برنامه های جشنواره هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲،کارگاه *خودآگاهی و کنترل شناختی*

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 

لینک ثبت نام:
https://workshop.khu.ac.ir

دفعات مشاهده: 1889 بار   |   دفعات چاپ: 178 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر