Exploring instructional leadership in Iranian primary schools: Perspectives of successful principals |
عنوان مقاله |
Zeinabadi, H., Kouhsari, M., & Gurr, D | اسامی نویسندگان |
International Journal of Leadership in Education | عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۰.۱۸۵۳۲۴۴ | مقاله DOI |
۲۰۲۰ | سال انتشار |
پروژه درسی ، درس روش تحقیق | برگرفته از |
Principals’ role in teachers’ knowledge-sharing beliefs, intention, and behaviour in Iranian schools: exploring the impact of knowledge-sharing leadership | عنوان مقاله |
Zeinabadi, H. | اسامی نویسندگان |
Journal of Educational Administration | عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/JEA-۰۹-۲۰۲۱-۰۱۶۸. | مقاله DOI |
۲۰۲۲ | سال انتشار |
طرح پژوهشی | برگرفته از |
A systematic review on university instructors’ roles and competencies in online teaching environments | عنوان مقاله |
Khodabandelou, R., Chaharbashloo, H., Ghaderi, M., Zeinabadi, H., & Karimi, L. | اسامی نویسندگان |
Interactive Learning Environments | عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۰۴۹۴۸۲۰.۲۰۲۲.۲۱۵۲۰۵۷ | مقاله DOI |
۲۰۲۲ | سال انتشار |
طرح پژوهشی | برگرفته از |
Breaking down the walls of weak knowledge-sharing among Iranian teachers: Investigating a less-considered leadership role of principals | عنوان مقاله |
Zeinabadi, H. | اسامی نویسندگان |
Educational Management Administration & Leadership | عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۱۷۷/۱۷۴۱۱۴۳۲۲۰۹۶۸۱۶۰ | مقاله DOI |
۲۰۲۳ | سال انتشار |
طرح پژوهشی | برگرفته از |
Exploring positive school leadership practices in Iranian primary schools | عنوان مقاله |
Kouhsari, M., Naveebrahim, A., Zeinabadi, H., & Abbasian, H. | اسامی نویسندگان |
International Journal of Leadership in Education | عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۲.۲۰۵۲۷۵۹. | مقاله DOI |
۲۰۲۲ | سال انتشار |
رساله دکتری | برگرفته از |
Principal’s leadership and teacher-to-teacher knowledge-sharing in Iranian schools: Developing and validating a multi-dimensional scale | عنوان مقاله |
Zeinabadi, H., & Abbasian, H. | اسامی نویسندگان |
Educational Management Administration & Leadership | عنوان مجله |
مقاله DOI | |
۲۰۲۲ | سال انتشار |
طرح پژوهشی | برگرفته از |