حذف تصاویر و رنگها | تاریخ ارسال: 1402/8/7 | |
A
Exploring instructional leadership in Iranian primary schools:
Perspectives of successful principals |
عنوان مقاله |
Zeinabadi, H., Kouhsari, M., & Gurr, D |
اسامی نویسندگان |
International Journal of Leadership in Education |
عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۰.۱۸۵۳۲۴۴ |
مقاله DOI |
۲۰۲۰ |
سال انتشار |
پروژه درسی ، درس روش تحقیق |
برگرفته از |
B
Principals’ role in teachers’ knowledge-sharing beliefs, intention, and behaviour in Iranian schools: exploring the impact of knowledge-sharing leadership |
عنوان مقاله |
Zeinabadi, H. |
اسامی نویسندگان |
Journal of Educational Administration |
عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/JEA-۰۹-۲۰۲۱-۰۱۶۸. |
مقاله DOI |
۲۰۲۲ |
سال انتشار |
طرح پژوهشی |
برگرفته از |
C
A systematic review on university instructors’ roles and competencies in online teaching environments |
عنوان مقاله |
Khodabandelou, R., Chaharbashloo, H., Ghaderi, M., Zeinabadi, H., & Karimi, L. |
اسامی نویسندگان |
Interactive Learning Environments |
عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۰۴۹۴۸۲۰.۲۰۲۲.۲۱۵۲۰۵۷ |
مقاله DOI |
۲۰۲۲ |
سال انتشار |
طرح پژوهشی |
برگرفته از |
D
Exploring positive school leadership practices in Iranian primary schools |
عنوان مقاله |
Kouhsari, M., Naveebrahim, A., Zeinabadi, H., & Abbasian, H. |
اسامی نویسندگان |
International Journal of Leadership in Education |
عنوان مجله |
https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۲.۲۰۵۲۷۵۹. |
مقاله DOI |
۲۰۲۲ |
سال انتشار |
رساله دکتری |
برگرفته از |
آقای دکتر حسن رضا زین آبادی و آقای دکتر حسین عباسیان
Principal’s leadership and teacher-to-teacher knowledge-sharing in Iranian schools: Developing and validating a multi-dimensional scale |
عنوان مقاله |
Zeinabadi, H., & Abbasian, H. |
اسامی نویسندگان |
Educational Management Administration & Leadership |
عنوان مجله |
|
مقاله DOI |
۲۰۲۲ |
سال انتشار |
طرح پژوهشی |
برگرفته از |
|