| حذف تصاویر و رنگها | تاریخ ارسال: 1402/8/7 | |
A
Exploring instructional leadership in Iranian primary schools:
Perspectives of successful principals |
عنوان مقاله |
| Zeinabadi, H., Kouhsari, M., & Gurr, D |
اسامی نویسندگان |
| International Journal of Leadership in Education |
عنوان مجله |
| https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۰.۱۸۵۳۲۴۴ |
مقاله DOI |
| ۲۰۲۰ |
سال انتشار |
| پروژه درسی ، درس روش تحقیق |
برگرفته از |
B
| Principals’ role in teachers’ knowledge-sharing beliefs, intention, and behaviour in Iranian schools: exploring the impact of knowledge-sharing leadership |
عنوان مقاله |
| Zeinabadi, H. |
اسامی نویسندگان |
| Journal of Educational Administration |
عنوان مجله |
| https://doi.org/۱۰.۱۱۰۸/JEA-۰۹-۲۰۲۱-۰۱۶۸. |
مقاله DOI |
| ۲۰۲۲ |
سال انتشار |
| طرح پژوهشی |
برگرفته از |
C
| A systematic review on university instructors’ roles and competencies in online teaching environments |
عنوان مقاله |
| Khodabandelou, R., Chaharbashloo, H., Ghaderi, M., Zeinabadi, H., & Karimi, L. |
اسامی نویسندگان |
| Interactive Learning Environments |
عنوان مجله |
| https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۰۴۹۴۸۲۰.۲۰۲۲.۲۱۵۲۰۵۷ |
مقاله DOI |
| ۲۰۲۲ |
سال انتشار |
| طرح پژوهشی |
برگرفته از |
D
| Exploring positive school leadership practices in Iranian primary schools |
عنوان مقاله |
| Kouhsari, M., Naveebrahim, A., Zeinabadi, H., & Abbasian, H. |
اسامی نویسندگان |
| International Journal of Leadership in Education |
عنوان مجله |
| https://doi.org/۱۰.۱۰۸۰/۱۳۶۰۳۱۲۴.۲۰۲۲.۲۰۵۲۷۵۹. |
مقاله DOI |
| ۲۰۲۲ |
سال انتشار |
| رساله دکتری |
برگرفته از |
آقای دکتر حسن رضا زین آبادی و آقای دکتر حسین عباسیان
| Principal’s leadership and teacher-to-teacher knowledge-sharing in Iranian schools: Developing and validating a multi-dimensional scale |
عنوان مقاله |
| Zeinabadi, H., & Abbasian, H. |
اسامی نویسندگان |
| Educational Management Administration & Leadership |
عنوان مجله |
|
|
مقاله DOI |
| ۲۰۲۲ |
سال انتشار |
| طرح پژوهشی |
برگرفته از |
|